GOING TO BED!!!

Har just kommit hem fr jobbet och ska fixa lite saker innan jag kan sova. Natten till igår var inte så kul, men natten till idag var mycket bättre. Nu är jag ledig ända fram till fredag kväll och det ska bli så skönt att få vara hemma på kvällen utan att bege sej iväg...myspys med mina killar!

Jag och Sasha ska träffa Gustav o Lova en sväng idag efter att jag hämtat på dagis. Ska bli mysigt då de är bästisar typ och har så kul ihop. Jag ska inte bli långrandig nu utan väntar på telefontid, så därför hamnade jag här. Jag ska ta en dusch och sen fixa ärenden och sen krypa ner i sängen.

Det e ganska nice att se alla stackars trötta människor på morgnarna och veta att man själv ska få krypa ner i sängen....elakt? Nejdå, inte alls. När alla ni andra ligger och snusar på era kuddar så är jag i full gång:))

Ha en fin dag, ska ska ägna den åt sängen :)

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0