Sista dagen med Kiril för denna gången...

DEn här lite vemodiga dagen ägnande vi oss åt ingenting. Vi tog en promenad, jag packade ihop mina saker och Kiril fixade pizza till mej. Sen tog vi en tur i Rochesters äldre kvarter med sina castles och pubar. Sen hem och pratade lite och sen begav vi oss mot tåget. Det var riktigt vemodigt och jag visste ju att vi inte skulle ses på väldigt länge. Kramade om varandra länge innan jag till slut gick upp på perongen och började min resa hem.

Jag saknade min familj och längtade efter dem men har ändå njutit av varje sekund. Vad härligt att vara helt ensam och bara få vara Linda...Jag tog tåget in till victoria Rail station och sen buss därifrån till Stansted Airport och sen hem med Ryan Air. PÅ flygplatsen så hade jag lite tid så jag gick o tittade i affärer och handlade en söt lila och viprickig portmonnä och sen grön tygväska där det står To Cool for School. Den är jättesöt och har fått jättemycket komplimanger för den. Till och med kreitiska Kiril tyckte den var fin och då är den nog det också för han är ganska sparsam med sånt där. Jag fick ett fint sms från Kiril när jag var på hemväg där det stod: Thanx for the best weekend ever, love u...very touching...

Det tog lång tid hem då planet var försenat så min resa började i Rochester kl 12.45 och slutade hemma i Stockholm 23.30...hade världens huvudvärk och stannade till på Cityapotekeet som har öppet dygnet runt och handlade Alvedon. Sebbe var vaken när jkag kom hem och dte var så härligt att återse honom. Vi gick tillsammans in till Sasha och jag pussade på honom så han vaknade till. När han fick se mej så avfyrade han världens leende och sen somnade han om på 2 sek. Min fina familj!! Jag älskar er!!!!!!!!!!

Detta var en härlig resa och nånting som jag kommer att göra om till våren. Sebbe säger att han ska åka till Las Vegas nu när jag var i London, haha

Är så glad att jag har min Sebbe och Sasha...ni e mitt allt!

Allt hade gått bra hemma med mamma och Sasha. De har lekt och mormor har skämt bort Sasha rejält med allt möjligt så han var lite svår att styra i ordning men nu har vi fått in honom med andra rutiner och regler :)
Tack mamma för att du ställde upp när jag var iväg! Jag älskar dej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0