Lite update

Har nu jobbat två nätter och inte haft tid/ortk att uppdatera men nu så tänkte jag sitta lite vid datorn.

I söndags åkte vi till IKEA och handlade balkongmöbler (en soffa och 2 stolar) och två stora stråmattor att ha där ute. Vi har redan en rottingfåtölj där ute så nu är dte jättemysigt att sitta på balkongen. Vi har ju inglasat så man kan utnyttja den maximalt. Fina dynor hittade vi också. Skönt att vi hade farmor bil så vi kunde köra hem det direkt.

Måndag träffade jag Kiril. Vi cyklade hela dagen typ. Det var första dagen som jag cyklade en längre sträcka. Cyklade till Alvik, mötte upp K som skulle hem till sin gamla lgh i Bromma som han hyr ut just nu och han skulle hämta sin cykel. Vi cyklade sen till Bromma och sen cyklade vi till city och stannade på Medborgarplatsen och köpte varsin latte och satte oss i solen. Det var så varmt och skönt! Jättemycket folk ute. Sen cyklade jag hem o hämtade lille Nutti på dagis. Vi gick och matade änderna och hade en mysig eftermiddag och sen var det dags för middag o allt det andra. Cyklade sen till jobbet när Seb kommit hem fr jobbet. Natten var lugn men otroligt tråkig. Likaså denna natten, men nu e jag ledig inatt iallafall :=) SKÖNT! Idag när jag sovit så gick jag till dagis och då var det vernissage på allt som de har gjort. Det var så kul att se allt som Alexander har gjort. Det var mycket glitter :)

Nu är det dags för nattning av en liten man som absolut inte vill sova, puuhh. Bara att ta tag i saken! Bilder från medis:

Medborgarplatsen


Medborgarplatsen


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej Hej!!

Fina bilder och fin jacka, har du köpt den på lindex? För i så fall har jag en likadan :-)

Ha det bra!

Kramar:Lina

2010-04-22 @ 19:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0