Jag blir galen!

Ja dte är inte så illa som det låter! Detta är verkligen inget problem i sej men jag är så sugen på sushi men är samtidigt för lat för att åka och köpa....hur dum får man bli??? Men jag åt det för ett par dagar sen så man får väl hejda sej lite..Jag älskar den där "grillade" sushin som är längst bort på bilden. Den smakar fint i gommen




Sasha är på dagis och det var meningen att jag skulle träffa upp Emilia Schörling och vi skulle luncha/ta en fika. Men hennes äldsta pojk Julian är sjuk så det blev inställt. Synd, hade sett fram emot det jättemycket. Så nu sitter jag här framför datorn och gör inget alls. Det e ganska skönt det också. Sashis är på dagis idag för jag bedömde det som att han var pigg nog för det. De ringer väl annars.

Ikväll får vi besök av Sanna och Simon som kommer hit och vi ska äta lite middag. Det ska bli jättetrevligt!!! Har inte sett dem sen flytten. Sanna har ju blivit färdig sjuksköterska nu i januari och vi är ju alla så stolta!

Imorgon ska vi åka till MIO och köpa en tvbänk. Den är vit och i den marina stilen. Jag var lite sugen på att köra på en annan stil men då måste vi byta upp typ allt och det går ju inte...är inne på mycket grönt nu. Kanske för att våran kommer snart (hoppas jag!!)


Kommentarer
Postat av: bob

2010-02-12 @ 18:44:07
Postat av: bob

Ni och era sushis... jag blir galen... varför alldrig en blog om dagens fantastiska calzone?? =)

2010-02-12 @ 18:46:10
URL: http://boberi.wordpress.com
Postat av: svar till Bob

Haha, du måste följa med i utveckligen Bob. Nu är det sushi som är inne! Calzone har haft sin tid liksom..

Kram på dej

2010-02-14 @ 12:55:36
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/
Postat av: sanna

Det var verkligen trevligt gumman! Jätteroligt att ses igen! Puss

2010-02-15 @ 11:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0