Sorterar lite i mitt liv...

Idag är jag leeeedig och jag njuter. Jag hade en dust med min son idag på morgonen men det löste sej till slut.
3-åringar kan vara väääldigt jobbiga stundvis. Nu sitter jag här, jag tvättar lite och tar dte lugnt. Jag gick av mitt pass igår morse och jag kan inte säga att det är så jävla kul på jobbet. Men orkar inte ta allt det här och nu. Jobbar hela helgen sen och det är inget jag ser fram emot. Igår städade jag och Alexander när vi kom hem fr dagis. Det blev så fint och mysigt. Jag var även på utvecklingssamtal på förskolan opch det gick hur bra som helst. Sasha är en fin kille som växer o utvecklas hela tiden. han trivs på förskolan och försöker nu hitta sin plats i gruppen. Känns fint! Sebbe tränade igår och när han kom hem så sov Sasha redan så vi hade en lugn kväll framför tv och tittade på OS och drack latte. Senare idag så ska vi träffa Gustav och Lova. Ska bli skoj! Alexander fick ett så fint hjärta på posten av sin kusin där dte stod: Till Alexander Kram Lova..lilla sötnosen!!

Jag funderar på att sortera lite i mitt liv. Igår tog jag bort en del från Facebook. Och jag funderar även på att byta bloggadress. Jag kan skriva den nya på Facebook och om ni inte har Facebook så maila mej på
[email protected] så får ni det nya namnet så ni kan fortsätta följa bloggen om ni vill det. Efter Lindha så ska dte vara understreck i mailadressen, syns inte så bra när det blev markerat. Jag ändrar inte nu men kommer att göra det snart. Hoppas verkligen att ni vill hänga med oss ändå i vårat liv och leverne :) Varför gär jag detta? Jo för att jag har vissa människor runt mej som vet vilken bloggadress jag har och jag känner att jag inte vill att de ska läsa om mej och vad jag gör. Folk som inte har med mej att göra. Känner att jag inte kan skriva saker som jag egentligen har velat blogga om men som jag inte kunnat. Jag återkommer när jag ändrar och bara maila så få rni min nya adress...

Kärlek till er!


Kommentarer
Postat av: Ems

Det är bra att sortera lite ibland.

Ser fram emot vår fika snart!

PUSS

2010-02-18 @ 18:59:07
Postat av: Cecilia

Älskade vän! Fick ditt sms idag, försökte ringa dig, hoppas att vi kan ses nästa vecka! Längtar efter dig! Stor kram Cecilia

2010-02-18 @ 21:17:00
Postat av: femman

Skriv gärna in nya bloggadressen som kommentar inne i min blogg :)



KRAM på dig tjejen å trevlig helg :)

2010-02-20 @ 07:17:23
URL: http://femmanfem.blogg.se/
Postat av: Jonna

Vad Lova kämpade med att skriva "Alexander" :) Det var ju så långt...haha

2010-02-23 @ 00:29:42
URL: http://getyoursexyon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0