EGEN BARNMAT!!!

Måste ju bara skriva att jag var iväg igår o köpte en ny stavmixer och sen handlade jag hem lite saker och kokade det och sen mixade jag allt och Alexander åt med förtjusning!!!! Kan säga att mitt självförtroende steg med en sisådär 200%!!!!!

Innan har vi gett burkmat, men nu vill jag laga egen mat till honom och då vet man vad han får i sej..känns bra faktiskt...Sebbe är jätteimpad av mej som annars är lite halvdålig med att laga mat (enligt mej själv och kanske Sebbe också när dte gäller vissa maträtter, fast han inte erkänner det), Man kan inte vara bra på allt..Jag är bra på det viktigaste och det är att vara en bra mamma till Alexander och en bra kvinna till min underbara man!

Imon blir dte potatis och skinka med grönsaker på menyn och sen passerad frukt som dessert...*MUMMA*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0