förkyld bebis...:(

Och så är det igång igen..jag vet inte för vilken gång som Alexanderprisen är sjuk...ända sen han hade rs, endast 3 veckor gammal så får han all skit känns det som...vi låd då inladga i 10 dagar med maskiner, viktras, sonmatning feber och skakningar...tänker på den tiden med ett illamående i magen..han skulle egentligen fortf legat i min mage då..

ja det var då det....men sen dess så drabbas han av förkylningar och varje gång har vi fåttåka in till Sachsska Barnakuten på SÖS pga att han inte kan äta o har svårt att andas...sviter efter RS förmodligen..nu håller vi oss hemma och kurerar oss till tomten kommer. På söndag ska vi till mamma o Kjell och fira julen där. Så då måste vi vara friska! Lille fiseplutten...man ösnkar amn kunde ta det åt honom 100000 miljoner gånger om...

Nu ska jag lägga mej jämte honom i vår säng. Han sover alltod i vår säng dom gångerna han är sjuk för att vi ska ha koll på honom. Så nu ska jag snus ahonom i bejbinacken:) Goodnight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0