Julfest med jobbet

Ikväll har jag varit på julfest med jobbet och det var kul att träffa alla !(nja vissa kunde man kanske ha missat men de flesta haha). Det var så länge sen som man såg en del och dte kändes roligt att prata med dom.
Jag har dock ingen längtan tillbaka jobbet utan trivs med att vara hemma med min lille Alexander och jag njuter av varje dag som går...Jag vill vara hemma med honom så länge det går för den här tiden kommer aldrig tillbaka, men jobbet det finns där sen också...vi myser mycket på dagarna och vi träffar andra mammor o bebisar och fikar o dricker latte och har det skojsigt. Promenerar mycket med vår fiiiiina bugga och imon ska vi ta en långpromenad helt själva, jag o min lille prins Alexander...en latte och bra musik på IPOD:en så kan man gå hur långt som helst. Alexander får en skön vila och blir sådär rosigt röd om kinderna och lilla näsan...sen går vi hem och dricker varm choklad och kurar i soffan under ett duntäcke med raggsockor och tända ljus och bara gosar...FINNS DET NÅT BÄTTRE???!! NEJ!

När jag kom hem så vaknade Alexander och ville amma lite och sen somnade han om...han sover nu ca 12-13 tim per natt och mamma och pappa är mycket stolta...Godnatt från en trött men lycklig mamma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0