Kalla Decemberdagar

BURRRR vad kallt det har blivit här i Stockholm då!!! Känns ju skönt med Canada Goosejackan som prinsen köpte till mej för ett tag sen. Den värmer gott kan jag säga. Skulle fått den förra vintern men då var man ganska rund om "lilla" maggen för det bodde en liten pluttis där inne då. Men denna vintern är det mysigt. Kan ju vara naken under om jag skulle vilja det. Känns som man sitter insvept i ett duntäcke...Idag har vi inte varit ute alls. Sebbe var på julbord igår igen så jag och Alexander var själva på kvällen. Inte så kul men det gick det också. Alexander som haft lite svårt att somna själv sov hela 12 timmar och har gjort det flera nätter nu så kanske börjar allting återgå till det vanliga igen (får man hoppas). Jag satt hela kvällen framför datorn (jävla tönt jag e va?) och kollade på en film på tv. Sen somnade jag och idag ayr vi bara barit inne. Skulle gptt ut på långpromenad men jag orkade inte, får bli mon istället. Det e ju iskallt! Ska dock ner till centrum o posta julkort och handla lite smaskigt inför kvällen.

Bye bye, so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0