Breakfast at Tiffany´s

Hej hej, idag har vi firat att jag o Sebbe har varit tillsammans i 10.5 år!!!! WOW det är lääääääänge, men ack så undebart! Av vår kärlek kom det bästa som finns. En liten dockpojke som heter Alexander!

Jag överraskade Sebastian idag med att köra upp honom ur sängen och Alexander också. Jag sa att han bara fick klä på sig o inte äta nån frukost. Vi åkte sen in till Sergel Plaza och åt en dunderfrukost. Det är väl så undebart att äta hotellfrukost och bara njuta av allt det goda som dukas upp på små fat o tallrikar´. Han hade inte en aning om vad jag hade planerat. Sen gick vi lite på stan och kollade i affärer och sen åkte vi hem. Snart ska Sebbe iväg o spela fotboll som han gör på söndagarna och jag ska ta mej en lite lur nu medans prins Alex sussar middag...

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad romantiskt!! Puss på dig söting

2007-11-18 @ 15:53:03
Postat av: camilla j

Va kul att ni kom iväg,e ju så mysigt att åka bort sådär på morgonen!
må så gott!
kramis

2007-11-18 @ 22:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0