Buggan e snart här..

Idag var jag o kollade på den Bugaboo Frog som jag hittade på Blocket igår. Jag var helt klart nöjd med den. Så på torsdag köper jag den och har även lagt ut min Emmaljunga på Blocket idag och guess what!! Det tog 2 timmar att få den såld och till ett bra pris!!. Känns bra men lite vemod känner jag trots allt *nostalgisk*....

Men vi ska nog komma överens med buggan också:)) Nu måste jag sova. Imon ska vår lille darling vaccineras med 2 st olika vaccin. Önskar att man kunde ta sticken åt honom...Hoppas han inte får feber och sånt..Ikväll badade Alexander o pappa Sebbe. Mysigt!!! Alex älskade bubblorna. Jag var o köpte Natusan som ska göra så att de små grynen sover bra på natten och det var massa bubblor som Alex lekte med och skrattade av förtjusning.Nu ska jag sova. Det är ju en dag imon också:)

PS! Jag vill bara säga att jag e glad att jag har så fina vänner. Ni vet själva vilka ni är, bla Honey!!!
Godnatt

Zzzzzzz  zzzzzzzz zzz zzzzzz zzzzz

Kommentarer
Postat av: Honey

Du är med en fin vän min lilla Nikkie.
PUSS

2007-11-07 @ 10:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0