Premiär-prommis!

Idag har varit en bra dag för oss. Alexander mår bättre och är inte så kinkig idag. Vi har varit o promenerat med våran nya Bugaboo och det gick sååå bra (förstås hihi). Alexander sov som en stock och mådde gott. Vi var ute i 2 tim och kom hem rosiga om kinderna av den krispiga luften. Tjejen som jag köpte Buggan av hängde med oss ut o gick med sin lille bebis och det var trevligt att gå o prata och dricka latte och andas frisk luft. Jag ska nu köpa en bra mugghållare till Buggan som jag sett att en del haft och det skulle man haft idag så man slipper gå o hålla latten/läsken i handen. Det finns sååååå många tillbehör till Bugaboo att man blir helt galen.

Nu ligger prins Alex och sover och jag sitter här (SOM VANLIGT). Ikväll är det mys med Idol och Fredag hela veckan och så lite snacks och COCA COLA (världens bästa dryck), jammi. Längtar tills min stora prins kommer hem. Inatt så låg vi så tätt och sov och det var så tryggt o varmt. Sov som en prinsessa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0