Barnkalas för småfolket:)

Idag har vi haft kalas igen för Alexanders små vänner. Supermysigt var det. Jag bjöd på pastasallad med kyckling, fetaost, körsbärstomat, gurka, soltorkad tomat, rödlök, sallad och dryck. Till de små grynen hade jag gjort barnvänliga crepes. Pannkakor med fyllning som bestod av torsk o potatis i räksås som jag tog fr en barnmatsburk. Supergott och mycket enkelt att laga. På crepesen hade jag riven ost och så in i ugnen. Blev superduper. Självklart inget kalas utan tårta. Vi sjöng för lillkillen och han njöt än en gång av den totala uppmärksamheten:) Söta bilder kommer i slutet på inlägget:)

Dom som var här på kalaset var vänner som jag träffat via sajten Familjeliv.se och så en annan vän utanför FL. Dom fr FL har bebisar i samma ålder som Alexander och vi har följts åt ända sen gravidtiden och sen efter att vi har fått vår små bebisar så har vi träffats o fikat då och så och så var Sofie me dockså som  har en son på snart 7 månader. Alexander fick mycket fina presenter av alla och han var såååå nöjd!!! När kalset var över och det bara var två stycken kvar så var de små killarna så trötta att de somnade medans deras mammor klädde på dom kläderna:) Min prins sov i sin säng och sen sov han 3(!) timmar. Jag lät honom sova och dte var ändå inga problem att somna nu ikväll:) Han lär väl vakna som vanligt imon vid 06...bläää mamma e sååå trött då:) Bäst att gå lägga sej nu. natti natti och tack alla för idag!

Lägger in en bild på sömnig Alexander i pappas famn:)

image50

image51Galen i dej sockertroll


Kommentarer
Postat av: Ems

Vad fiint=) Ni är så söta..
Saknar er o wanttoseeyasoon.

=)

2008-04-17 @ 15:56:14
Postat av: Maria

Hej hallå ;-) Vaddå, tyckte du att Jonathan var trött när vi skulle gå hem från kalaset!!!!??? HAHAHAHAHAHA.... TACK för god mat och god tårta! Kraaaaam

2008-04-21 @ 21:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0