Barnmorskorna på svt!!! DETTA INLÄGGET ÄR TILL ER

Oh vår älskade barnmorska Lisa Isman var med i 2:a avsnittet av Barnmorskorna som visas på svt på onsdagar kl 21. Tårarna rann nerför mina kinder när jag såg henne och barnmorskestuderande Sofia (nu BM) som hjälpte oss att förlösa vår Alexander. Så härligt! Allt kom tillbaka och jag minns så väl Lisas röst när jag krystade ut Alexander i en HEL TIMME!

Barnmorskor är änglar, minns jag att jag tänkte under min tid på förlossningen och under BB-veckan. Vilket fantastiskt jobb dom gör!!!

Idag har jag köpt ett jättefint kort och skrivit lite saker i kortet och lagt ner ett kort på Alexander och mej o sebbe och det ska jag skicka till våra barnmorskor och usk som förlöste oss den 13 april 2007!! Snart 1 år sedan om en vecka!

DETTA INLÄGGET TILLÄGNAR JAG LISA OCH SOFIA SAMT UNDERSKÖTERSKAN SOM VAR MED NÄR ALEXANDER KOM TILL VÄRLDEN EFTER 37 TIM VÄRKAR!
Tack för att ni finns:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0