Dagbok med lås VS Blogg

HIHI jag har tänkt på det här med bloggandet. Det e ju som en slags dagbok fast man skriver det på internet istället. När man var liten skrev man dagbok och låste den omsorgsfullt och till och med gömde den för att ingen skulle läsa den. Minns ni att ni också gjorde? Nu bloggar man och bjuder in HELA VÄRLDEN att läsa om sitt liv o sina känslor och vad som händer i ens liv. Lite kul när jag tänker på det:=) Jag bloggar för att jag dels vill skriva av mej om det som händer i min familjsliv och dela med mej till nära och kära som inte har möjlighet att träffa oss så ofta som vi skulle vilja, men ändå har en insikt i våra liv och vad som händer i våran vardag...

Nu ska jag förbereda lunchen. Idag e det FREDAG!!!!! WWIIIHHIII

Kram alla mina fina läsare och trevlig helg från Alexander, Linda och Sebbe

Kommentarer
Postat av: Emilia

varför skriver du inget längre?! saknar dig. btw. fika snart? Kram

2008-05-10 @ 13:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0