URBAN JUNGLE

Ja jag vet jag e barnvgnstokig! Jag har köpt en ny vagn...Men sebbe sa att det var helt ok. han var trött på Bugaboon och nu blev det en sprillans ny Urban Jungle Fifties.

Jag och min mycket goda vän Sofie var på söder härom dagen och strosade med vår småttingar o vi stannade till på babyproffsen på Hornsgatan och studerade prylar. Vi stannade till vid barnvagnarna och jag snegalde på UJ Fifties och jag har tittat lite på den innan och nu var det den sista och den skulleinte säljas mer av just den färgen. Så jag gick vidare med Sofie och vi pratade om vagnen hit och dit. Sofie och hennes som hängde med oss hem och åt middag och vi prtaade om vagnen och jag la sen ut min vagn på Blocket och inom ca 1 timme hade 10 st ringt och ville köpa den:) Så jag fick den såld och dagen efter åkte jag o Sofie till söder och köpte vagnen!!!! Jag hade såklart lagt undan den innan jag sålde min Bugaboo. Här kommer en bild. Sebbe gillar den skarpt och vill köra den hela tiden!:) Här med åkpåse från MEXX i vårat vardagsrum.
image41

image42

Kommentarer
Postat av: Anna

haha. Du är rolig du! Hur många vagnar har Alex haft nu :-D!! SKulle ju ringt idag, men dagen har försvunnit på ett kick. Har varit och lämnat alice hos farmor och farfar. Hon ska sova där i natt för johan och jag ska på fest.
Men vi MÅSTE höras snart.
PUSS

2008-04-05 @ 16:27:03
URL: http://valback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0