Storhandling med Nutti o lillebror Gustav

Nu har jag just kommit hem efter en tuuuung storhandling.  Först var jag o Alexander på H&M och bytte en jacka som jag köpte förra veckan. Jag tyckte inte så mycket om den efter en massa provande hemma framför spegeln, så jag bytte ut den bruna skinnjackan med mudd till en svart i tweedtyg som är lite kavajlikanden. Jättesöt var den med skärp i midjan. Så nu e jag nöjd. Här kommer en bild på skönheten, på bilden är den gråmelerad men jag köpte en svart:





Min snälla söta rara lillebror som jobbar kväll kom o hjälpte mej att bära alla tunga kassar. Innan åt vi lunch på Mc Donald`s. Gustav lekte o busade med Nutti medans mamma plcokade varor förfulla muggar. Det resulterade att Nutti slocknade i vagnen så fort vi skulle hem, så nu sover han gott i sin säng. Jag bar över honom utan problem och han bara snarkade vidare:) Gustav e så snäll o hjälpsam hela tiden. Lillebror, du e bäst!!!! Älskar dej!!

När Nutti vaknat så ska vi äta mellis och sen ska vi träffa Marlene och henns tvillingkids och gå till lekparken. Vi var där i ca 2.5 timme igår. Gissa vem som sov gott inatt och slockande till vällingen igår hihi. Nu ska mamma lägga sej o koppla av i soffan och kolla på tv. Nu e det lugnet före stormen:)

Kram

Kommentarer
Postat av: Nilla

Vad snygg jacka!

2008-08-25 @ 15:57:34
Postat av: lindha

HIHI ja tack, den är jättefin tycker jag med om jag får säga det själv.

2008-08-25 @ 20:39:30
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0