TINY ZONE INNETOFFLOR!

Idag kom innetofflorna som jag beställde från nätet. Jättesöta. Ett par som är i äkta svart koskinn med ett vitt spöke på och ett par i ljuslå fleece med en guldkrona på. De blå i fleece har jag köpt i en större strl för han har vuxit ur sina andra som han haft sen han föddes typ (dom var ju gigantiska men han har vuxit i dem sen) . Tänkte att han kan ha ett par på dagis och ett par hemma. Dom passade perfekt. Jag e sååå nöjd. Slänger in en bild på spöktofflorna från Tiny Zone i äkta koskinn, fleecen kommer också på bild sen:



Gorgeous:)))

Kommentarer
Postat av: faster S

wow vilken tuffing man kan va! Respekt sasha!

2008-08-31 @ 21:12:29
Postat av: lindha

hihi ja jag vet, värsta snyggkillen:) Snart ses vi hjärtat, saknar svägerska Sanna:)

2008-09-01 @ 10:26:06
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0