Att minnas tillbaka när Nutti var tiny tiny tiny baby

Jag kommer på mej själv att tänka tillbaka på när Nutti var liten nybakad baby, speciellt då jag jobbar hårt med hans "Mina första år" som jag håller på att scrapbooka.  Vad länge sen det känns! Har han varit så liten som man ser på bilderna?? Vart har tiden tagit vägen?? Jag måste ha fastnat nånstans mitt emellan för jag har inte hunnit med alls...så länge sedan

*vi visade honom runt i lägenheten och sa: detta är ditt nya hem, älskade barn
*vi skulle ut på premiärturen med vagnen, vi "bråkade" om vem som skulle köra vagnen..
*vi skulle storhandla för första gången med bejbi och satte honom i bärselen som ett litet paket
*vi låg i sängen o bara tittade förundrat på det lilla livet som vänt upp och ner på hela vår värld
*jag ammade och kände hans lilla kropp mot mej och hans ögon som fixerade mej med blicken
*vi fick panik då bejbi kändes pyttelite varm o vi stack raka vägen till akuten som två dårar
*mamma Linda hade ångest för att pappa Sebbe ska börja jobba och lämna henne ensam med denna lilla människa..
*vi väckte  honom var och varannan dag/natt då vi ville kolla så att han andades då vi var rädda för PSD


Så många fina minnen som vi alltid kommer bära med oss och varje dag skapar vi fler minnen med vår älskade son. Varje dag är unik med Alexander. Lägger in lite pics på en nyfödd liten krabat.


Alexander med sin älskade bruna nussefilt som fortf är lika viktig för honom!! Ögon att dö för!!!!



söta unge!!



Första storhandlingen, nu fryser man inte:)


sussar gott i sin säng


Kommentarer
Postat av: Catharina

Tänk så liten han var =) Fin layout på sidan.

Kram på er!

2008-12-11 @ 08:01:37
Postat av: Bob

Linda, Din blog har blivit jättefin, och vilka fina bilder på alexander !

2008-12-11 @ 08:41:32
URL: http://boberi.wordpress.com/
Postat av: Sanna

Åh vad rörd jag blir av ditt inlägg o alla fina bilder. Fällde en liten tår =).

Tiden går så snabbt o det ska bli så kul att ses i helgen o träffa den så fort växande lille sashen! Kramkram

2008-12-11 @ 18:11:39
Postat av: Jonna

Superfin design på bloggen! :) Och kul med en massa bilder :)

2008-12-11 @ 22:45:35
URL: http://getyoursexyon.blogg.se/
Postat av: johanna

hej vännen, vilken fin blogg du har fått=) HAr du fixat det själv?

härligt o se lite bilder på lilla familjen oxå. Duktig du är som dumpat ciggen.

ha de bäst

kram

2008-12-12 @ 20:20:07
URL: http://busungarnasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0