julhelgen och bilder från när morfar var här

Har inte hunnit skriva på min blogg på ett tag nu. Haft fullt upp, men ska nu försöka uppdatera er...På helgen innan julafton så var morfar på besök från kalmar. Vi hade en jättemysig helg och Nutti älskar morfar högt. Inte alls blyg. Vi passade på att be pappa följa med o storhandla så kunde han ta Nutti medans vi gick o plockade i mat i vagen. Vi åt gott hela helgen och på lördagen kom även morbror Gustav o Lova hit. Barnen lekte som aldrig förr och hade så skoj. Dom leker på ett helt annat sätt nu när Nutti blivit äldre. Dom springer runt o jagar varandra och tjoar. Söta kusinerna!!
Här kommer bilder från Pappa/morfar-helgen:
Morfar o Nutti

Nutti, Morbror o kusin Lova

Sötaste kusinerna EVER!

Fina ni är!

man bara dööööör ju!!!




julafton firade lilla familjen tillsammans med faster hanna. Det var meningen att farmor skulle komma fr Kalmar men hon fick tyvärr ryggskott som gjorde att hon fick stanna hemma. Vi var såklart ledsna för det men förstår så väl.

Vi åt goood mat o hade det supermysigt. Vi började dagen med att gå upp tillsammans och tomten hade lämnat två morgonjulklappar till Nutti. En liten leksaksmicro som låter o blinkar och en fin kofta från Polarn o Pret som var vit/rödrandig.

Vi åt julmiddag och sen var det Kalle Anka som inte intresserade lillen ett dugg. Efteråt så kom tomten med sin säck. Massa fina julklappar delade han ut..Nutti var inte alls intresserad av tomten. Han gick hellre runt o mumsade på godis. han tog emot nån julklapp men sket i tomten annars. Trodde han skulle bli rädd eller ledsen men han var helt enkelt inte intresserad alls. han öppnade nåt paket sen men sen fick mamma o pappa öppna resten. han fick så mycket julklappar och allt var så himla fint!!! TACK ALLA!! Lägger in lite bilder från den stora dagen:

Tomten kom med morgonjulklapp

Julmiddag

Mor i köket

Julgranen med en del av klapparna

Mamma o Nutti

Mina Rocky Road i min fina nya skål (polkadot)

Tomten delar ut paket

Chokladpojke i tomtens knä

det är inte kul hur länge som helst

På språng

man blir trött av att fira jul...godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Söta kusinerna! Vad stor min "lilla" Lova ser ut brevid Alexander haha :)

2008-12-29 @ 23:11:16
URL: http://getyoursexyon.blogg.se/
Postat av: Lei

Vad fiint! "Mor i köket".. Du är så gullig Linda! Förlåt att jag inte kom med idag.. läs på min blogg fattar du varför.. mycket i huvudet just nu gör mig så trött. Men vill såklart hinna se dig innan jag pyser.

Mängder av kram!

2008-12-30 @ 21:04:12
Postat av: Camilla

GOTT NYTT ÅR!!

KRAMAR fam JANZON

2008-12-31 @ 11:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0