Vi bakar hallonkaka

Ja nu när dt e juletider så blir man, iallafall jag, extra huslig o pysslig. Jag älskar att baka och fixa saker i mitt julpyntade hem. Vi har dock inte satt upp tomtar o gran än för jag e rädd att man ska tröttna innan julafton ens har kommit. Men panelgardiner med julhjärtan på och ljusstakar och MASSOR med levande ljus som lyser upp. Mormors röda julstjärna som hon har gjort en gång i tiden hänger på sin plats i vardagsrummet. Den är så fin och den e helt oersättlig! Den skänker mej extra julkänsla! Saknar min mormor och morfar så enormt mycket men de lyser för oss där uppe i himlen med all sin kärlek...

Fick så fina bakformar av min vän Emilia igår när vi var inne i stan. Jag ville genast testa dem när jag hade hämtat Nutti på dagis så vi bakade som tusan. Dom blev så goda. Inuti är det bitar av goda hallon. Dom blev helt superbra!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser ju VÄLDIGT goda ut dom där hallonkakorna!! Mums Mums....Kraaaaam min Pärla =)

2008-12-18 @ 20:01:35
Postat av: Pinglan =)

Ser ju VÄLDIGT goda ut dom där hallonkakorna!! Mums Mums....Kraaaaam min Pärla =)

2008-12-18 @ 20:02:23
Postat av: svar till miafia

ja de var tydligen så goda så du var tvungen att skriva det två ggr hihi, längtar tills mon, puss

2008-12-18 @ 20:28:50
Postat av: M&Em

Heluu! Vad fint det blev!!

Kanske vi kan ses på måndag ist?? Eller har du ngt då, jobb lr så (rim)?

Puss!

2008-12-19 @ 16:00:52
Postat av: Jonna

Åh vad fina och goda kakorna såg ut!! sugen...mmm Ska ni träffas allihop imorrn? G ska ha Lova över dagen iaf så hon får träffa farfar Peder :)

Kram!!

2008-12-19 @ 18:41:45
URL: http://getyoursexyon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0