Besök av mormor och farmor

Farmor kom upp hit förra söndagen och skulle passa Alexander när mamma passade på att jobba lite. Jag jobbade i söndags och i onsdags kväll. Det gick bra och dom lekte hela dagarna. Pappa kommer hem på kvällen ca 18.45, så han var hemma innan mej och när jag kom hem så var dte bara gos för hela slanten med min lille goding!! Alexander blir väldigt "gnällig" så fort jag visar mej om jag tex har jobbat eller så och han spelar ut mej lite har vi märkt hihi. Men det hör väl till åldern..sötisen min..

Farmor är så snäll så hon låter mej ha lååånga sovmorgnar när hon är här. Jag går bara in med en morgonpigg Alexander till farmor så trippar jag tillbaka till sängen och somnar om igen..underbart! Så skönt när mormor och farmor är här. Då kan man passa på att träffa vänner (barnfritt) och sen springer man typ hem för man saknar sin prins så. Underbart att ha nån som väntar på en hemma:))) Mormor var också här för inte så länge sen och hon älskar att busa och gosa med Alexander. Hon och Alexander låg o gosade i soffan på morgonen och hade det mysigt. Mormor älskar också att vara här o träffa prinsen. Härligt med så mycket kärlek!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej på er!
Nu har jag äntligen hittat hit!! Vad mysigt ni måste ha haft det med mormor och sen farmor! Dom kan man räkna med! =) Alexander är fortfarande den absolut sötaste pojken jag nånsin sett och Linda, du måste få honom att förstå att moster sanna inte har glömt bort den lilla krabaten, aldrig! Snart ses vi igen! Massa kramar//Sanna

2008-02-26 @ 15:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0