NIKKIE & HONEY

Förra lördagen träffade jag min fina underbara vän Anna som bor med sin lilla familj i Umeå. Hon har en blivande man och en dotter som fyller år om ett par dagar:) Hon var i Sthlm ensam över helgen för hon skulle på 30-årskalas och bodde hos en kompis så självklart passade vi på att ses och titta lite i affärer och ta en fika. Det var riktigt trevligt och man gick hemåt med värme i hjärtat!! Jag hittade en lite häftig present till hennes dotter som fyller år den 15 feb som jag skickade med henne. Hoppas hon blir glad...Anna var lika fin som alltid och hon fyllde på energiförrådet rejält. Finns det nån man kan prata om med precis allt så är det Annagumsan..tack darling för att du e du..puss på dej från din nikkie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0