3 tandborstar i glaset på handfatet:))))

ALEXANDER HAR FÅTT SIN FÖRSTA TAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
image21
Borstar även lite på egen hand en stund innan mamma o pappa tar över:)

Min mycket nära och kära vän Hanna upptäckte det på Alexander då hon letade tänder i munnen på prinsen:)) Den sitter jättelångt bak och på underkäken på vänster sida. Lite ovanligt att det inte är där framme:)) Jag som tittat och känt där fram...inte lustigt att jag inte kände nåt!! Jag ringde Sebbe fr jobbet och berättade den stora nyheten och han blev också så glad! Vår lille prins har fått sin allra första lilla tand...jag TROR att det bara är den. Har försökt känna längre bak på andra sidan men det är inte så lätt:) Så igår så borstade vi självklart det lilla risgrynet och nu har en ny rutin börjat med tandborstning morgon o kväll med den lilla mjuka söta tandborsten...nu är det 3 st tandborstar i glaset *kärlek*


Vänner på lunch hemma hos oss!!!

Idag när våra kära vänner Hanna och hennes son Wille, Maria och hennes son Jonathan här på lunch. Vi hade så mysigt o bebiarna lekte på golvet. Jag hade fixat rislåda och det var uppskattat. Våra pojkar trivs med varandra och det e så härligt att se dom leka tillsammans. Ingen av dom kan krypa än så de är på nästan samma nivår i utveckligen. Det var verkligen sååå mysigt att ha dom på besök! Nösta vecka ska vi vara hemma hos Hanna och Wille. Ser vi fram emot jättemycket!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag håller med om att det var VÄÄÄLDIGT trevligt att komma hem till er på lunch!! Jag får fixa och dona lite här hemma så vi får plats och sedan ska jag bjuda hem er oxå =)

Kram Kram

2008-01-22 @ 17:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0