AJAJ i MAMMAHJÄRTAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Måste bara berätta om igår..det var så mysigt!!! Vi gick hela familjen ner till centrum o handlade godsaker och hyrde film när pappa kommit hem fr jobbet. Han slutade tidigare igår som han brukar göra på fredagar. Vi hyrde en film i videobutiken, det blev BOURNE ULTIMATUM med Matt Damon. Vi har sett de tidigare filmerna också och denna var kanon också. Vi åt och drack (inte alkohol) och hade det gottit! Tända ljus som lyste upp hela lägenheten och det var så romantiskt. Alexander sov gott i sin säng så mamma och pappa fick lite ensamtid också.

Nåt annan som jag måste berätta är att det hände en läskig sak inatt.....:((((( Jag vaknade av att Alexander skrek och jag tog över honom till vår säng o där ammade han och var nöjd. Vi somnade om o sen vaknade jag av att Alexander skrek men jag såg honom inte nånstans för det var så mörkt i rummet!!!! Jag skrek på Sebbe att tända lampan och innan han hade gjort det så såg jag en liten pyjamas på golvet, PLUTTEN HADE RAMLAT NER PÅ GOLVET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag fick panik och Sebbe blev rädd också och han var uppe i famnen hos oss på 2 sekunder. Vi tröstade honom och pratade med honom och kände på honom så det inte var nåt och ingen kändes konstigt med honom. Han fick en liten bula på ena sidan av huvudet. Men han slutade gråta relativt snabbt och han skrattade och var glad när vi hade honom i våran famn. Jag tog honom HÅRT HÅRT intill mej o bara höll om honom. Jag var rädd för hjärnskakning men dte var ingen fara...han var pigg och kräktes inte eller visade andra tecken på det. Vi somnade om och det gick bra mn ajajajaj vad det gjorde ont i mammahjärtat!!! Har tänkt på det hela dagen och mitt samvete gnager. Men jag hade honom inte längst ut utan han låg mellan oss och eftersom han ammar på vänster bröst på natten så vände jag mej med huvudet på fotändan av sängen och där fanns ju ingen vägg och vi har inte heller nån fotgavel där, så han ramlade ner vid fotändan av sängen. Vi har haft så hela tiden och han ligger ju still annars men nu så har det blivit fart på honom mär han sover tydligen..LILLE PLUTTEN!!! Nu bullar vi upp med kuddar och saker så han inte ska kunna kravla vare sej uppåt eller neråt i sängen...Mamma och pappa har stenkoll på grabben nu:) Puss på dej vår lille dockpojke


Kommentarer
Postat av: Anna

Förstår att det var jobbigt vännen. Men det var absolut inte ert fel. Det går så himla snabbt ibland när de små får för sig ngt, en olycka händer så lätt och hur mkt man än tycker man skyddar dem så slår de sig ibland ändå. Tänk vad många gånger de kommer göra illa sig de kommande åren. Huvva! Kommer värka i våra mammahjärtan många gånger.
Krama lillskiten från mig
PUss

2008-01-13 @ 11:18:05
Postat av: camilla

Vet precis hur hjärtat värker när man vaknar av det där, hände samma sak hos oss för nån månad sen, så nu får Alvina bara vara i våran säng när vi är vakna annars är det hennes säng som gäller.
Ha det gott!
Kramis Camilla

2008-01-13 @ 21:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0