BVC-besök och viktras...:(

Idag gick jag o prinsen till bvc för vägning o mätning av godisbiten:) Han avviker från sin kurva ytterligare och det känns inte så kul. Längden e helt ok, men vikten har alltid varit under medel men så länge han följer sin egen kurva så e det ok, men det gjorde han alltså inte nu och det känns i mammahjärtat. BVC-tanten frågade om han varit sjuk på sistone men vi ska tillbaka om en ca 3 veckor o kolla igen..Han är ju en prematur så det var inget som jag skulle oroa mej över (lättare sagt än gjort). Ända sen han hade RS när han var tre veckor så har jag hängt upp mej på hans viktras som inträffar då och då...När han blir sjuk (vilket händer alltför ofta) så har han inget att ta av...lille plutten!!!! När man ser alla andra bebisar så är de som jättebebisar, inte alla men väldigt många...Alexander är så finlemmad och nätt:) Oh så har han inte så där stort huvud. Tvärtom så har han väldigt litet huvud..som sin mamma antagligen:)  Men det brukar ofta vara så med bebisar med förälder som har annan bakgrund tydligen...har läst eller sett det nånstans...nä nu ska jag inte tänka mer på hans vikt. Han har rulltiga lår som jag vill bita i hela tiden och han äter ok på dagarna. Vi har gått igenom hans matdagar från början till slut med bvc så de har full koll på intaget och det är i sin ordning...


Vill också tacka min fina barndomvän Anna för att du finns! Du ställer alltid upp om det e nåt! Jag finns här för dej med, ALLTID!!! Puss på dej//Nikkie

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh hjärtat du betyder med så mkt för mig. Förstår att du oroar dig över vikten, man är ju sån som mamma..Men jag tror absolut inte det är ngn fara. Han är bara en petit sötnos er prins.
Puss

2008-01-11 @ 10:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0