Fina stickade tröjan!

Igår var jag en snabbis och kollade i en second handbitik i närheten av där vi bor och då hittade jag en jättefin stickad tröja som någon har gjort! Den var så fin och jag tänkte att den skulle vara så fin på prinsen. I affären finns bara barnkläder och man blev salig av vissa saker där inne. Och det är så billigt. Jag betalade endast 38 kr för tröjan. Måste lägga in en bild på den så ni får se hur fin den är!! En bild är på enbart tröjan och den andra med älsklingen med tröjan på!

image22

image23
FINA DU!!!

Kommentarer
Postat av: Moster Catharina

Jättefin tröja =) Mamma Linda kanske ska börja sticka själv *L*

2008-01-17 @ 20:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0