T.G.I FRIDAYS och Dunki´n Dounats

Klart man måste gå på de klassiska ställena när man e i staterna:) Vi var på t.g.i Fridays flera gånger o åt massa mums. Jag åt som en hel karl under hela vår vistelse i USA:) Beställde in stora steaks och massa french fries. Älskar verkligen Fridays. Vi har ju det i Sthlm också men har bara varit där en gång och detta var såååå mycket coolare. Dunki´n Donuts var gott men oj va sött allt var där. TOO MUCH EVEN FOR ME! Sliskiga isdrycker o mukar som var doppade i allt fr choklad till jag vet inte vad. Allt smakar bra med måtta på Dunki´n. Min käre darling vill inte att jag lägger ut bilder på honom, så därför e nästan alla bilder bara på mej o pluttis:) Ifall nån nu har undrat hur detta kommer sej. Här kommer lite mer bilder:







FINAST AV ALLA!!

Kommentarer
Postat av: anna

Åh vad fina ni är båda två!! Miss you

PUSS

2008-06-25 @ 09:55:29
Postat av: Willes mamma

Saknar er!!!! Ni verkar haft det så mysigt på resan. Vi åker på onsdag. En dag på jobbet kvar... Ikväll ska jag se Sex And The City!!!!!!!!

massa kramar

2008-06-26 @ 19:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0