Middag med väninna

Weekend
Oh vilken härligt helg som varit. Vi har haft det så gosigt och mysigt. I lördags var vi och gick på långpromenad och det var nice väder, dock lite kyligt. På kvällen åt vi potatisgratäng och fläskfilé och kollade på film..

Mamma på vift
Ikväll har jag träffat min goda väninna Amanda och vi har ätit middag ute och sen gick vi en härlig promenad på söder och runt Reimers Holme. Det var så trevligt att träffa Amanda. Skönt att komma bort lite fr allt och bara vara....fast det är en underbar känsla att sätta sej på t-banan och veta att man snart kommer hem till sin lilla familj...då halvspringer jag hem och hjärtat slår extra för att jag snart ska få sniffa på Alexander...vår goa unge!!!

HAIRCUT BY DAD
Pappa klippte Alexander idag och det blev sååååå fint!!! Alla trodde det var en tjej innan så vi tänkte fixa till lite och det blev sååååå fint!!!!!!! Han ser ut som en liten pojke o passar så bra i den frisyren. Det blev pottfrisyr:))) Har ju aldrig sett en bebis/barn med den hårmanen som Alexander har! Alla säger ju att han är så vacker och söt. Kan inte gå nånstans förrän alla tittar på honom och börjar ställa frågor om honom (förvånade är vi INTE). Många damer säger att han är den vackraste dom har sett hihi. Då blir man glad. Fast det tycker ju alla om sina barn...även vi liksom...Men även att vi har klippt honom så har han kvar "den stora manen". Vi har bara trimmat lite...En stor del av Alexander är ju just hans fina och tjocka hår och det ska han ha kvar...nu har jag skrytit lite...Tänkte lägga in en före och efterbild..kommer inom kort..hej då och godnatt

Nu har jag hittat en fin bild på nya frillan, vår lilla italian lover..

image32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0