SUSHI vs LAMMSTEK

Mmmmm som i Mumma...igår beställde vi hem sushi, massor med olika bitar. Jag har inte ätit sushi på länge då jag ammar och inte är så förtjust i mamma-sushin. Men idag slog vi på stort, jag helammar ju inte så varför inte??!!. Jag år massor och det var gottigottgott..Sebbe åt för ett helt kompani han med.

Idag har vi inte haft den vanliga traditionella påskmiddagen utan vi gjorde Lammstek. Underbart gott. Vi älskar lamm både jag o min darling. Det blev helt mört och så mumsigt. Till det hade vi pressad potatis och så hade jag gjort en sås av lammskyn med grädde i. Mumsfillibabba:))))

Alexander har fått ett "viktras" igen och han äter ingen mat. Det enda som går ner är gröt, välling och bröstmjölk (nu e man glad att man ammar fortf!!!!!). Ska till läkaren och få honom undersökt och den där Lingua Geografica är väldigt knepigt så det ska vi också kolla upp. Säkert därför han inte äter. Det är som skinnflått och det måste ju göra ont, men bvc och bvc-läkaren säger att det inte ska kännas alls??! Jaja både jag och Sebbe är helt överens om att detta ska kollas upp ordentligt för nu får han inte gå ner mer (även att det inte är så mycket han har gått ner men ändå, dom ska UPP i vikt, inte ner...:( Lilla älsklingen det gör ont i mammahjärtat när det är så här...Puss gullet från mamma o pappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0