ALEXANDERS FÖRSTA STEG!!!!

Idag den 27 maj 2008 tog Alexander sina första steg utan stöd...han gick ca 1.5 meter från tv-bänken till mej som satt på golvet. Jag tror han blev lite förvånad själv:) Mamma ropade på pappa och han kom på studs och sen gjorde han det igen!!!! Vår lille sötis!!!! Han så duktig! Bäst i världen!

Ikväll har vi kollat på Desperate Housewifes. Älskar den serien! Har städat hemma idag och fixat med tvätten. Ett ont måste:) Imon ska jag till en kompis och ha lite trevligt på egen hand utan man och barn...Jag börjar få resfeber nu känner jag. Måtte den 15 timmars långa resan gå bra!!! Men det gör dne säkert. Många små barn flyger ju kors och tvärs över hela världen. Alexander lär charma alla (som vanligt) på planet, hihi.

Ha det så fint mina söta rara vänner, kram

Kommentarer
Postat av: camilla

Det kommer att gå jätte bra på resan, vi får boka in en date när ni är hemma igen!
Puss&Kram så länge
Camilla

2008-05-29 @ 22:37:33
URL: http://famjonssonjanzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0