Karlbergsdagen och kärleken till mormor och morfar, ni fattas mej!!!!

image53farbror simon o alexander

Förra hekgen var det Karlbergsdagen och eftersom Alexanders farbror Simon går där och läser så var dom på plats för uppvsning och annat kul. Farmor och Sebbe var med också. Alexander blev dock ledsen när doms kulle skjuta med vapnen (inte så konstigt) så pappa gick iväg med honom o det var bra efter 2 sek igen. Mamma jobbade den dagen så jag kunde inte närvara. Nu är dte snart fördigjobbat för min del och det ska bli skönt att kunna ägna mej åt min lille kille hela dagarna.

Idag var vi på återbesök till barnläkaren och det var ok prover. Levervärdet var lite högt och han e allergisk mot ägg och har lågt järnvärde men som tur var så är det inget allvarligt!!! Vår lille plutt...

Tänker som vanligt på min mormor och morfar som inte längre finns...saknar dom varje dag o tänker på dem hela tiden. Morfar gick ju bort för snart 2 år sen och mormor för lite mer än 1 år men jag kan inte släppa dom! Dom kommer alltid att fattas mej och den relationen som jag hade med dom är helt otrolig! Jag saknar er så fruktansvärt och jag önskar att jag hann säga hej då till mormor, men hon gick bort oväntat när jag låg kvar på bb och jag hade ingen möjlighet att åka ner till henne. Men både när det gäller mormor och morfar så finns det inget som jag aldrig hann att säga dem som de inte redan visste. Hade så fin o nära konatkt med dom även att de bodde kvar i Kalmar och jag i Sthlm...får tårar i ögonen bara jag tänker på dem och det skär i hjärtat varje gång jag tänker på hur gärna jag vill krama och pussa på er...ÄLKSAR ER ÖVER ALLT ANNAT...Alexander blev till när morfar avled och han föddes när mormor gick bort. Ni hade säkert med honom att göra försöker jag intala mej...hoppas det. Puss och kram till min fina mormor och morfar

Nu måste jag sova för jag ska upp o jobba tiiiidigt imon, bye bye

PS! Bilder kommer, vet att ni tjatat på mej men snart så..

Kommentarer
Postat av: camilla & alvina

Va skönt att höra att det gick bra hos DR.
Å jag vet precis hur det är när man får sina stunder när man saknar sina bortgångna älsklingar.
Men jag tor att de sitter där upp och skryter över framgångarna våra små gör :)

Må så gott å hoppas vi kan ses snart!

Kramis Camilla

2008-05-22 @ 09:31:58
URL: http://famjonssonjanzon.blogg.se
Postat av: Linda

tack gumman, du har rätt! STOR VARM KRAM!!

2008-05-23 @ 16:33:24
URL: http://www.enmammaslycka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0