Ledig i helgen

Puh nu har man jobbat hur mkt som helst känns det som....men nu ska det bli ledighet av!!! Ikväll tar vi det lugnt o har myskväll hemma med god mat och gos:) Igår skulle jag träffat en kompis i stan för fika/shopping. Jag la mej ca 16 och vaknade 21!!!!!!!!!!!! Shit alltså! Men jag hann se Charlotte Perelli sjunga Hero och sen fixade jag välling till lilla grynet o sen nattade jag honom o somnade på kuppen. Haha jag var utvilad idag när jag skulle till jobbet kl 07.

Jag har letat efter en bikini/baddräkt men va fan, man känner sej inte så smärt o fin längre...minns en gång för tusen år sen (2003) att jag gick ner 12 kg på 2 månader. Jag var så jädra smal och tiny. Men orkade inte hålla den dieten på cigaretter, potatissoppa och vattenmelon. Japp dte var det enda som jag åt. Hade konstant huvudvärk, var hungrig hela tiden, drömde om mat och kände doften av mat fast ingen mat lagades i närheten...visst var jag smal men priset var högt. vägde som mins 46 kg och köpte snygga märkesjeans som jag kunde ha i strl 25. Hur länge hade jag dom??? Ca 1 månad innan jag gick upp i vikt och de gick inte att få över låren haha.

Nu man lite klokare och äter bätter och nyttigare och hoppas det ska ge resultat. Promenerar så ofta jag kan med mina grabbs i naturen. Men idag har jag godisdag. Varje fredag har jag vigt åt godis o annat onyttigt. Jag kan faktsikt hålla mej resten av dagarna men idag e det FREDAG!!! Ikväll ska vi äta svärdfisk o nån somrig sallad..nice

Imon kanske jag ska bege mej ut på stan emd en kompis och kika i affärer. Men måste hålla i pengarna då vi drar till USA nästa måndag. Där ska jag handla massa saker från Victorias Secret. Har ju såå fina underkläder och massa härliga dofter! Gympaskor står också på listan, likaså mjukisbyxor fr Nike och skor fr Lacoste..ja det lär ju bli en del:)

So long, stora kramen från en trött men lycklig mamma

Kommentarer
Postat av: camilla

Mysig helg på er!!
Kramis Kramis

2008-05-23 @ 20:45:49
Postat av: anna

Hej vännen!

Åh, vad skönt att höra att det inte var något allvarligt med lillgubben. Har verkligen tänkt på er! Vad fin han är på kortet en riktig sötnos. Jag håller helt och hållet med dig ang vikten. Man måste leva och unna sig ibland. Det är inte värt att offra allt för att vara smal. Du är fin som du är vännen.
Måste höras snart. Det har varit lite mkt här på sistonde..Men nu är nästan betygsättningen klar och eleverna
har slutat så..
PUSS

2008-05-24 @ 12:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0