mamma jobbar och pappa är pappaledig

Hej och hå, nu var det verkligen länge sen jag bloggade. Måste skärpa mej!!

Det har nu hunnit bli maj och jag har börjat jobba på mitt jobb igen. Ska dock bara jobba i maj och på 73%, så jag har ändå mycket tid med mina grabbs, Vi hittar på saker och är ute på äventyr när jag inte jobbar. På jobbet går det ok, fast det ska bli såååå härligt att återgå till mammaledigheten och semester sen, Och snart bär det av till det stora landet i väst...nice!!

Nu i helgen har farmmor (Alexanders farmor), varit i Sthlm o hälsat på. Trevligt som alltid. Jag har jobbat i helgen men imon e jag ledig så jag hoppas på strålande sol så lilla familjen kan grilla ute och ha det mysigt.

Alexander äter inte mycket nu och man ser hans revben och nu har det gått för långt! Dom på bvc gör inget trots att vi varit där ang hans vikt otaliga gånger och jag har även kontaktat vårdguiden som sa att barn svälter inte när dom har magsjuka så det e nog inte fara!!!!! Hur fan kan man säga så om en 13-måandets som INTE har magsjuka. Klart som fan att nåt e galet. Så imon ska jag ringa o boka tid med en barnläkare och göra en helkroppsundersökning på lille knatten....tycker vi har blivit dåligt bemötta med vår oro så länge nu...men våra föräldrarintstinkter tar över nu och vi går därför vidare och söker annan hjälp....Vår bvctant e hur go som helst men vi som är hemma ser ju hur lotye han äter. Jag blir så glad om han äter 5 matskedar mat och det är liiiite. Jaja vi får se vad som e fel. Vi ska stå på oss och inte ge oss förrän hela han är undersökt. Jag återkommer med mer info (som jag hoppas e positiv!!!!)

Kramis

Kommentarer
Postat av: camilla&alvina

halloj:)
Inte kul när de tar en på allvar, de som känner sitt barn bäst är ju mamma och pappa.
Det gjordes en rtg på Alvina ifre och jag sa redan innan att det behövs mkt lugnange och ssk sa bara jaja...Å efter halva undersökningen va både jag & stefan jätte svettiga för att A inte låg still och ssk säger har ni ingen napp att ge henne...Då fick hon till svar hade du lyssnat va jag sa me lugnande hade det här gått jätte bra....
Så efter 1timme var vi klara å alla 3 jätte svettiga!
Hoppas ni får en bra dag ute i solen me lite blåst oxå:)
Må gott!!
Kramis Camilla

2008-05-12 @ 10:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0