Snart mammaledig igen!!!

image55
Alltid bara EN strumpa på sej:)) Och hur sitter den hihi??

image56
Världens bästa

image57
Klart man blir trött när man leker och stojar:) PUSSSSSSS



Ja oj va tiden har gått fort. När jag blickar tillbaka på maj som jag har jobbat, så har tiden rusat förbi. Känns underbart att vi snart ska åka till USA. Bara ett par dagar kvar!!! Hela juni har jag semester och sen ska jag var amammaledig ända till September. Till helgen kommer pappa och Anita till Sthlm och hälsar på. Ska bli jätteskoj. Vi ska till Skansen på lördag, för jag slutar ganska tidigt. På fredag lyckades jag byta till mej att dagpass så jag kan vara hemma på kvällen när pappa kommer hit. Min lilla pappa. Han e så go! Ha det:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0