En svart period för Linda

Ja det e inte alltid så lätt här i livet. Jag har ont i tandköttet efter att jag dragit ut tanden. Var tillbaka igår till tandläkaren som kollade läget o spolade rent i hålet. Det var visst nån liten störning i läkningen. Hon ska skrapa lite på benet så att det ska läka om på nytt, men jag hoppas det ger sej. Nästa fredag ska jag laga de två sista hålen. Igår kväll när jag borstade tänderna så följde den provisoriksa fyllningen med, jävlar helvetes! Jag fick en ny igår som jag hoppas ska räcka tills nästa fredag annars får jag väl gå dit o fylla på. Vi tar båda lagningarna på samma gång för de är på samma sida. Tar väl ca 1 tim då jag e så svårbedövad.

Jag har ont, e orolig och blir trött pga denna oron för tänderna. Jag orkar fan inte!! När ska det ta slut??? Jaja när dessa 2 lagningar e över så e det inget mer som behöver fixas. Då äntligen kan jag slappna av...Min vän Kiril ska följa med till tandläkaren när jag ska laga om han inte får hoppa in nåt pass på sitt jobb....annars....hmmm EMILIA???? Kan du hålla mej i handen om han inte kan??? Om du inte e i Malmö alltså...??? Vore så skönt att veta att jag verkligen HAR någon som jag VET kan....annars kommer jag gruva mej för det...

jag vet att detta inlägget är skittråkigt men just nu så orkar jag inte bry mej....det enda som verkligen lyser upp min tillvaro är min son o man och fina vänner som hör av sej o frågar hur man mår,,bye bye

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, det lät inge roligt vännen. Det värsta som finns är att ha ont i tänderna ju! Om jag bott närmare hade jag kunnat följa med dig.

Många kramar från mig!

2008-10-21 @ 20:17:35
Postat av: Svar till Anna

Tack gumman, det vet jag att du skulle ha gjort, puss

2008-10-22 @ 04:45:43
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/
Postat av: johanna

Om du känner efter på fredag så håller jag din hand oxå=) Hoppas det går bra vännen. Kramis

2008-10-22 @ 06:31:14
URL: http://busungarnasmamma.blogg.se/
Postat av: Svar till Johanna

Naaaaawww, va gullig du e. Jag ska känna efter LOVAR Puss

2008-10-22 @ 22:31:14
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej Vännen! Hade jag inte varit påväg till Timrå nu på fredag så hade jag kunnat följa med dig till tandläkaren! Tveka INTE att höra av dig om det är något... En fika snart!!???



Kraaaaaam och LYCKA TILL!!!!

2008-10-23 @ 13:33:06
Postat av: Svar till Miafia

Tack Miafia, du e så underbar! Jaaaa, vi måste ta en latte snart. Fan va vi drack latte när barnen var bebisar:))) Måste börja igen:) Puss

2008-10-25 @ 03:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0