Jävla helvetes tandvärk

Oh nu kan jag äntligen ta mej till datorn o uppdatera lite. Ska ta det fr början...natten till tors vaknade jag av lite lätt pulserande värk i en tand som jag har rotfyllt för ca 1 år sen. Inte så påtagligt att jag inte kunde somna om. På morgonen hade värken ökat och jag var helt öm i tanden. Jag ringde min tandläkare och jag fick en tid och hon röntgade o undersökte. Det visar sej att jag har varbildning i hela roten??!!!! GAAAAHHH. Dom kan ev inte rädda hela tanden men halva skulle nog kunna gå...shit alltså. Men som tur var så sitter den långt bak. Jag fick penicillin och tänkte att det måste ju funka då jag ska jobba hela helgen..jag blev lite nojig när jag kom hem och ringde tillbaka och fick då recept på Citodon som jag hämtade ut. Jag tog den första citodonen kl 19.30 på kvällen då värken började mola på igen,. Jag blev ju helt snurrig av den men tänkte att det var bara att bita i. Begav mej till jobbet och jobbade på. Men klockan 23 började dte göra jätteont och jag tog en till citodon och jag blev jättepåverkad. KL 02 fick jag till slut ge upp. Jag åkte hem och sen har jag varit hemma tills idag. Får se hur jag känner mej imon men jag har ringt chefen och sagt läget iallafall. Jag mår ski av Citodonen och peniicillinen blir jag helt konstig i magen av...ja det e ju inte lätt när man samtidigt måste sysselsätta sin lile prins. Pappa var helt underbar i helgen då jag låg helt däckad av alla tabletter. Nu har jag dock fått nya värktabletter som jag inte får så starka biverkningar av. Men penicillinen får jag stå ut med. Nästa onsdag ska de dra ut fanskapet! Can´t hardly wait! Alla säger att jag har så fina vita tänder och ja de vita och fina men ack så sköra...

Nu hoppas jag att jag ska ¨hålla mej på benen, jobbar två nätter till sen e jag långledig..
Kram

Kommentarer
Postat av: johanna

ajajaj ,inte skoj med tandvärk vännen. Hoppas verkligen det blir bättre snart. Ha de bäst. KRamis från "lillen"

2008-10-07 @ 21:03:35
URL: http://busungarnasmamma.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej o tack så mkt för hälsningen...självklart är du välkommen o hälsa på så mkt du vill...bara trevligt ju!! Min särbos syster som jobbar som flygvärdinna i Abu Dhabi heter Miranda Bohlin..jag tror hon började jobba där i Augusti-07..så nu vet du det!! Tandvärk....grrr..säger jag bara...jag vet..fruktansvärt..önskar dig all lycka till med det o att tandvärken snart går över..krama om din lille gosse....kram/ Marie!!

2008-10-07 @ 22:13:48
URL: http://emilbenjamin.blogg.se/
Postat av: Din Leila

Men usch! Ja, du lät helt väck o trött och hemsk i telefonen.. och Kiril beskräftade det hemska.

Vilken otur du har gumman.



Saknar dig.

Stor kram.

2008-10-08 @ 09:05:55
Postat av: svar till Leila

Hej Leila, shit jag minns inte ens att vi talades vid...när var det???? Hjälp alltså vad jag måste varit påverkad!!! Kramis

2008-10-08 @ 10:00:06
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0