Shame on You

Nu e det dags att ta tag i sitt liv! Allt löser sej ju till slut. Hur mörkt den är känns så kan det bara bli bättre. Har en del andra saker som jag måste ta itu med som jag helst inte vill skriva i min blogg då jag vet att vissa personer läser min blogg som jag har lämnat bakom mej..Känns så skönt att inte ha människor i sitt liv som bara vill vara snäppet värre i allt man säger eller gör. Speciellt sen man fick barn så märker jag hur andra vet bäst vad gäller allt från sömn till hur lycklig man är i sitt förhållande. Vissa KAN bara inte låta bli att hävda sej. Sa jag till exempel att vår lille kille sov hela natten så var det inte bra att sova så länge i sträck osv.. (skrattretande) Ni vet ju själva vilka ni är, shame on you! Jag kan  ju se vilka som läser bloggen så lite intressant måste man ju vara mooohhhaaaaa

Men ni, mina kära vänner gör mej så glad när ni följer bloggen:) Så kul att det faktiskt är så många som läser. Då blir man ju glad! Love you guys! //Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0