Emilia "Leila"

Förra söndagen träffade jag goda vänner. Vi bestämde att vi skulle ta en fika på söder. Vi valde Muggen som ligger på Götgatsbacken. En självklar favorit där jag ofta hängde när jag var gravid..

Vi som fikade var jag, Emilia, hennes kille Micke och Kiril "Russian Toyboy". Emilia lärde jag känna genom Kiril. Dom läste en kurs tillsammans och på den vägen är det. Emilia är en cool och underbar tjej som man verkligen kan snacka djupa saker o tankar med och som alltid har ett leénde på läpparna. Humor är hon också begåvad med, men det kanske man har, eller måste ha rättare sagt om man ska funka med Kiril hihi. Han e också en rolig prick. Vi satt o pratade och det var sååååå mysigt. Tiden gick dock alldeles för fort och egentligen hade jag trott att vi skulle fika läääänge men alla bröt upp så jag hängde ju såklart med. Jag var barnledig och kände mej som om jag var på rymmen, lustig känsla som jag alltid får när jag inte har Alexander med mej..

Jag tycker att Emilia är så lik Leila i "Leila bakar" som går på tv 4+. Det e en komplimang ska ni veta. Leila e ursnygg!
Puss på dej Emilia och jag tar gärna fler fikan, men kom igen, då kan vi väl sitta ett tag och bara chilla o dricka latte lääääänge:) PUSS GUMMAN

Kommentarer
Postat av: anonym

Den där Leila verkar ju helgrym måste jag säga! Snygg också. Fan Linda.. du har verkligen blivit välsignad med underbara vänner! kul för dig!

Kram

2008-09-30 @ 12:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0