Ett par bilder som jag inte kunde lägga in förut..

Ville bara säga att lilla nutti mår bra nu i munnen. Han blödde idag ganska mycket men läkaren sa att han kunde blöda ibland. Jag har jobbat natt o ska jobba hela helgen. Verkligen piss att gå ill jobbet en fredag när alla andra e lediga och handlar godsaker inför helgen. Det var verkligen fredagsstämning när jga hämtade nutti fr dagis idag. Men sen jobbar jag bara ons o tors nästa vecka och sen e jag lååååångledig i 10 nätter! Då e det LINDA som får handla fredagsmys:)) Jag tänkte lägga in lite pics som jag inte kunde lägga in förut. Det e fr 2 helger sen när farmor var o hälsade på och sen är det fr när vi skulle på 30-årskalas. Se o njuuuuut haha:

Farmor o Alexander hemma hos oss

 La familia på väg till 30-årsfirande av min barndomsvän Astrid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0