Helgens bravader, lördag

I lördags var hela lilla familjen inne i stan o gjorde några shoppingärenden. Sebbe köpte en Lyle´n scott tröja i mellangrått som var jättefin. han har redan en gul o en röd. Jag har faktiskt också en som jag fick av Sebbe för ca 2 år sen. Den är i gräddvitt och jag tycker jättemycket om den men den e på tok för dyr för att jag skulle köpa en själv. Tur man har en rik man hiihii. Sen gick vi o åt mat på ett ställe i gallerian. Alexander var inte på sitt bästa humör så besöket på stan blev inte så långt, men när vi kom hem så var han världens solstråle. Han älskar verkligen att bara vara hemma med mamma o pappa. Lägger in en bild på tröjan. Fiiin va:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0