Libero och Kappahl, CASTING

När Alexander va ca 3 månader så skickade jag in bilder till Stockholmsgruppen på honom för jättemånga som vi mötte kom fram o sa att han skulle vara så fin som barnmodell..efter mycket "tjat" så tänkte jag: Visst varför inte? Sagt o gjort så tog vi lite pics här hemma, men tiden gick o vi hörde inget. Så jag la det poå hyllan och så för ett tag sen så fick jag ett mail från Stockholmsgruppen att de skulle ha en uppdateringsdag på agenturen och vi kunde få gå dit o ta nya kort där av en riktig fotograf. Så jag o nutti begav oss dit och han var såååå duktig o spexade framför kameran. Samma dag som de blev utlagda på Stockholmsgruppens hemsida ringde dom o sa att Kappahl ville träffa Alexander och oss. Vi gick på casting inför ett jobb som skulle ta ca 2-3 dagar. När vi kom dit så trodde jag inte mina ögon. SÅÅÅÅ MYCKET FOLK!!! Och massor med barn som satt på golvet, i hörnen och på väggarna typ. Vi fick ta en kölapp och hade nr 48....Fy fan säger jag bara. Vi satt på golvet o jag försökte göra allt för att nutti inte skulle bli galen där inne. Men oj va jag var nära att dra därifrån. Mammor satt där o peppade sina barn att de skulle sköta sej där inne. Jag mådde illa...Var jag en sån mamma?? Nej det e jag inte. Hade Alexander blivit ledsen så hade jag dragit direkt! Sebbe kom efter halva väntetiden fr jobbet och sen gick vi in dit och det gick åt skogen kändes det som. Fotografn var en sur bitch o ville att Alexander skulle flytta på sej istället för hon själv.Hon KAN bara inte ha fått nån bra bild. Sen sa jag till sebbe: ALDRIG MER!!!

Men....sen fick jag ett mail från agenturen igen att Libero skulle han en casting och jag tänkte: jag ger det en chans till och tog med en vän dit som skulle hålla oss sällskap. Vi var där ca 20 min innan det skulle börja. Vi fick komma in ändå och hon började ta en massa kort medans hon pratade med Alexander och han var på sitt mest strålande humör. Det gick toppen och idag fick jag ett samtal att LIBERO VILL HA ALEXANDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Haha, så nästa vecka drar vi iväg o plåtar på en strand utanför Stockholm....Ska bli såååå kul!

Nu e det movietime..kram


Kommentarer
Postat av: Anna

vad kul för er. Grattis!

2008-09-06 @ 20:43:02
Postat av: Jenny Kalpakas

Men gummis e det sant,, GRATTIS!! har ju ALLTID sagt att er lilla Alexe sååååååååå söt,, bir ju KÄR i honom varje gång vi ses,, hihi

Nu ska du seatt hans karriär börjar,, hihi Ni kansom gamla sitta orulla tummarna medans er först födde modell tjänar pengar,,hihi



GRATTIS BEJBY....



PUSS

2008-09-06 @ 22:42:40
Postat av: Linda

Haha ja man kan bara ligga o lata sej i Saint Tropes medans pengarna rullar in:)))

2008-09-07 @ 11:04:46
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/
Postat av: Alvina

Hörrö Snygging ;)

Du får ju inte bli för kaxig nu när du ska ut i modevärden, Är super glad för din skull!!!

Tycker att det är hög tid att vi ses nån em och leker lite nu :)



Hälsa Mamma& Pappa!!



Puss&Kram Alvina

2008-09-07 @ 19:13:44
URL: http://famjonssonjanzon.blogg.se/
Postat av: Emilia

WOW! Gud va kul!!

haha, ni kommer bli rika på den gossen. Men passa er, modellvärlden är läsklig med droger å sånt;)



KRAM på er fr Emilia

2008-09-07 @ 19:37:04
Postat av: Linda

Alvina: Nejdå mamma o pappa ser till att jag står med båda fötteran stadigt på jorden:) JAAAA leka vill jag göra snart!!!



Emilia: Droger o annat skit är inget för mej. jag går igång på kärlek...

2008-09-07 @ 20:00:06
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/
Postat av: synchronized wireless clocks for stadium

get the greatest wireless clock systems available


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0