Mammainstinkt som en lejoninna

Vår lille kille får utbrott dagligen nu och det e så himla tufft. Man väljer sina fajter. Igår var det hemskt och idag har han inte varit nöjd med nåt känns det som. Jag e helt slut alltså. Flera mindre utbrott idag. han äter dåligt, har enbart ätit välling denna veckan...inte en liten köttbulle ens...måste kontakta nån läakre och denna gången ska jag fanimej stå på ej o inte låta dem prata omkull mej. Nu har lejonmamman vaknat till liv och nu ska vi fan röntga eller göra UL. NÅT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Orkar inte skriva mer...

PS! Snälla säg inte att barn äter olika mycket i perioder för detta har pågått i ca 1 år nu...jag e riktigt orolig och som mamma vet jag bäst. Min mammainstinkt har alltid väglett mej rätt. Det e nåt som e galet

godnatt och ska skriva ett trevligare inlägg nästa gång..ville bara kräka av mej lite..Puss på er fina bloggläsare

Kommentarer
Postat av: camilla

hoppas att eran prins är på bättre humör, vi har oxå en liten en här hemma som det växer horn på imellanåt ;)

det är klart du ska lyssna på ditt hjärta,hoppas du får prata me en bra läkare.

hör av mig iveckan!!

Kramis Kramis

2008-09-28 @ 07:51:08
Postat av: valbäck3

Men lille gubben. Varför äter du inte? Du gör helt rätt Linda, stå på dig!

KRam/ fam Valbäck

2008-09-28 @ 08:11:39
Postat av: Maria

FYYYYYYYY... Lilla Gubben du måste äta!!! Du får komma på besök till Jonathan så han får lära dig =) Nä men skämt o sido STÅ PÅ DIG Linda!! Lycka Till!!!



Kraaaam

2008-09-28 @ 14:06:50
Postat av: johanna

Lille knoen, du måste ju äta mer än bara välling=(

Kom ihåg linda vad vi pratade om i telefon. Du känner din son bäst så stå på dig.

KRAM på er

2008-09-28 @ 17:14:31
URL: http://busungarnasmamma.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hej!

Fy vad jobbigt för er! Hoppas att ni hittar en läkare som lyssnar på er och tar er på allvar, så kan ni ju inte ha det!/Många kramar Fam Engelholm.

2008-09-28 @ 19:40:41
URL: http://mirakelbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0