CONVERSE ALL STAR

Antingen hatar man dem eller så älskar man dem. Jag älskar dem och tycker de är sköna och bekväma. Men jag har vädligt små fötter (strl 35) så jag har köpt alla mina på barnavdelningen på STADIUM till lägre pris för barnskor är ju billgare än vuxenskor. Fast de senaste kostade faktiskt 450:- mot vad jag betalade för de andra som jag gav 299:-. Jaja allt höjs ju men det var en rejäl skillnad. Har tre par, röda, vita och rosa. Mamma undrade hur jag tänkte när hon såg de vita, men men...
Självklart skulle ju Nutti ha ett par så det fick han bland annat av mommo och Kjell i förskott till 2-årsdagen +pengar och leksaker. Liiiite stora är de men han kommer kunna ha dem hela  sommaren. Fossingarna växer så fort:)

Ja jag vet att en del kanske tycker det är fjantigt att köpa Converse till så små barn och att de är dyra med tanke på att han bara kan ha dem ett tag, men det är mitt första barn och jag har "bara" ett (än så länge) så då vill jag köpa såna där "onödiga" saker och bara skämma bort honom med allt "onödigt" och allt supersött, så snälla, fäll inga tråkiga o trista kommentarer...Och dessa fick han ju faktiskt av Mommo o Kjell:) (även att vi med all säkerhet skulle köpa dem annars också)
Tog en söt bild på våra converse:

Mammas och Nuttis fossingar


Kommentarer
Postat av: Bob vde

Hittade ett par i Rinkeby, men märkte att det var inte All Star utan Ali Star =)

2009-04-06 @ 22:24:18
URL: http://boberi.wordpress.com
Postat av: svar till BOB (lingonsylt)

Haha du e kul du!:)

Trevligt att vi kunde ses hemma hos Kiril! Riktigt trevligt hade vi ju.

Kram

2009-04-06 @ 23:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0