scrappat tavlor till Alexander

Nu har jag kommit in i en scrapparperiod igen. Vissa dagar har jag ingen inspiration alls och då lägger jag det bara åt sidan och gör andra saker, men när jag har lust så brinner det i fingrarna och jag låter fantasin flöda. När jag får sitta och bara pyssla mår jag så himla bra. När Alexander blir större och om intresse finns hos honom så kanske vi kan göra scrapping ihop...tror på att sitta och låta barnen skapa med händerna och använda sin fantasi.
Här är resultatet av tavlorna jag fixade med igår. Har satt upp dem över hans säng








Kommentarer
Postat av: Leila

haha, vad fint.



alex

and

er



=)

2009-04-22 @ 16:31:39
Postat av: Anna

Fint! Du är så duktig

PUSS

2009-04-22 @ 18:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0