super 11 sommaren 06 (Bilderna tagna fr Leilas blogg)

2006 var en mysig sommar och jag hängde med Ems (Leila) och Kiril och de andra o laget. Vi spelade fotboll, festade, badade och grillade. Vi var ca 20 personer och hade superkul! Vi var även en del som drog till Leilas stuga i Järvsö uppe i Norrland och var där uppe fr-sön och det var awesome kan jag säga!! Vi hittade på massa saker där, satt framför öppna spisen och grillade mashmallows och festade (hela tiden typ), badade, paddlade kanot och seglade runt på en surfingbräda med ciggen i högsta hugg...Jag var just inne på Leilas blogg och då har hon lagt in bilder fr Järvsö. Jag kopierade bilderna och la in dem på min blogg. Den sommaren kommer jag aldrig att glömma. Är glad att jag hängde mycket med dem då för sen i aug fick jag plus på gravtestet och en ny epok (den mest fantastiska av alla epoker) tog fart i mitt liv. Tack vare den sommaren lärde jag känna Ems på riktigt och hon följer med i mitt liv och finns för alltid i mitt härta.

PS! Leila, hoppas det e ok att jag kopierar bilderna:)


De tre vännerna och Jerry (Ems, Kiril och Linda)


Bryggan och vattnet, taget vid stugan


Lunch på stranden innan hemfärden till Stockholm

Kommentarer
Postat av: Lei

vem e jerry? vem e jerry?! =)

Kiril?

2009-04-22 @ 20:52:12
Postat av: Pärlan

Helllu Pinglan!

Hörrö tycker du ska ta ett snack med din vän Leila om att dra ihop några att åka till Järvsö utan barn en helg för då kommer jag på besök.. Inte allt för många mil från mig nu ju!! =) Kraaaaam

2009-04-23 @ 20:33:37
Postat av: till Pärlan från Lei.

Klart! =) Vi kommer!

2009-04-24 @ 09:01:40
Postat av: Svar till Pärlan och Leila

ja det hade varit nåt du:) Fa va kul vi skulle ha!!!! PUSS PÅ ER BÅDA!

2009-04-24 @ 10:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0