våren kommen

Igår efter dagis så hade jag köpt med mej lite fika och saft och så satte vi oss på en bänk på lekplatsen och fikade. Alexander kan nu klättra upp själv vid rutchkanan så jag stod och vakade över honom när han åkte ner. Innan fick man alltid bära upp honom o han ville inte åka en gång, eller två eller tre eller fyra utan hur många ggr som helst och även att han är väldigt tiny så är dte mindre kul. Han tyckte dte var mysigt i parken och vi träffade även på hans dagiskompis A som kom o fikade med oss tillsammans med hans mamma. Solen värmde så gott och jag hade min vårjacka!
Igår kväll skulle jag egentligen hem till Kiril tillsammans med Emilia, men det blev inställt. Istället slocknade jag vid nattningen (vanligt nu förtiden). Trist för jag känner att jag inte får nån vuxentid med pappa S. Men ikväll ska vi ha myskväll med kycklingwraps och massa gott.

Dagen ska jag använda till att fixa här hemma. Scrappa lite i mitt album, städa ur gaderoben och lite annat smått o gott. Jag ska lägga ut bilder på albumet jag fixar med också idag (om jag hinner gör det färdigt.

Nu är min mamma och hennes man på väg till Spanien. Avis? Nej då, varför skulle jag vara det????? GRRRRRR! VILL ÅXÅ ÅKA IVÄG!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0