regn och inne-mys

Har ju hur mycket som helst som måste fixas men jag har varken ork eller lust. Samtidigt är jag trött på att ha det så här hemma. Mycket som är nerpackat och man hittar inte saker, packat ner saker som an egentligen skulle behövt. Ingen ordning alls, men det blir ju bättre snart. Får tänka så! Så nu ska jag sluta gnälla :)

Har ringt lite olika samtal, bland annat till stadsdelsförvaltningen, så nu kan jag bocka av det fr listan. Ska sova lite sen då gårdagen blev väääldigt sömnlös. Måste ta igen det idag...för jag har ytterligare 2 nätter att jobba innan jag blir långledig.

Vädret e regnigt och grått men jag har tänt ljus i lgh så det e mysigt. Ska fixa lite mat och sätta mej framför tv:n och äta och sen slocknar jag väl :)


Lindish


Kommentarer
Postat av: Emilia

har du hamnat på kåken? när kommer du ut?

2009-12-01 @ 12:30:04
Postat av: Linda

ems: Jag kommer aldrig ut...haha dey gäller att se det vackra i varje bild...antar att du inte har den föråmågan hihi

2009-12-02 @ 19:01:55
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/
Postat av: femman

Jobbigt med flytt , tyvärr..



Gillar bilden! :)

2009-12-04 @ 14:04:58
URL: http://femmanfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0