Pannkakor på innergården

Igår efter dagis så var det såå varmt i lägenheten. Kände direk att det inte gick vara där inne med Nutti. Jag stekte  pannkakor och så tog vi med grejer och ett stort täcke och satte oss på innergården. Det var härligt varm. Vi läste lite Bamse och sen målade Nutti i sitt ritblock. Vi åt sen pannkisarn o det smakde så otroligt gott. Självfallet ville Nutti ha en massa sylt att musa på ihop med pannkisarna. Fick gömma undan burken till slut. När vi suttit en stund å kommer pappa hem från jobbet o gör oss sällskap. Vi sparade pannkakor till honom och sen lekte han o Nutti med kottar o stenar osv...sen gick vi alla in och förberedde Nutti för sängen.

Senare på kvällen kollade vi på lite fotboll samt att jag följde värsta intrigtråden på familjeliv. Är inte där inne så ofta men kikar in i våran gamla mammatråd och kollar runt lite där inne...planerar man barn eller är gravid så finns ingen bättre sida. Jag har haft sååå mycket nytta o glädje av FL.

Fastnade såklart på Facebook också och sen hade jag dåligt samvete genemot sebbe för att jag alltid sitter framför datorn på kvällarna. Inte hela tiden men ganskla mycket...men han tyckte inte det gjorde nåt.. Så nu sitter man framför datorn igen :)

Ha det gottit i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0