R.I.P MICHAEL JACKSON!!!!!! Du fattas en hel värld!!!! Finner inga ord

Detta inlägget tillägnas ingen annan än den största legenden någonsin, Michael Jackson!


När jag o Helena handlade på Vivi så ser jag Helenas min när hon tittar på löpsedlarna och jag går dit och ser den svarta stora sorgliga framsidan på Aftonbladet. Kan inte fatta att det är sant! Jag ryser i hela kroppen och skakar på huvudet...Han har följt mej i hela mitt liv med sin musik och sin stora talang.  Har alltid gillat hans musik och beundrat honom för det han har åstadkommit. Så synd att han inte fick ha något privatliv. Allt han gjorde följdes av hela av hela världen och sen kritiserades han o allt han sa/gjorde analyserades o han hängdes ut i medier på ett allt annat än hyggligt sätt! Det var skriverier ang pedofili och jag kan helt ärligt säga att jag inte trodde på dem för en sekund...jag kan ha ha fel, men aldrig att jag tvivlade på att han var oskyldig! Fråga mej inte varför men så är det! Jag tycker att vi ska hedra Michael Jacksons minne och tänka på hur stor han egentligen är. För jag tror inte att man inser vilken stor stjärna han är. Notera att jag skriverom honom  i nutid för han kommer alltid leva kvar, han kommer alltid att finnas. Han kommer för alltid att sprida sin musik världen över. Mina tårar rinner och rinner o rinner.....



Jag tänker på hans 3 barn, Prince Michael, 10, Paris, 9, och Prince Michael II, 5.....Er pappa är helt klart den största av dem alla!! Ni ska vara stolta (och det tror jag att ni är) över över er pappa. Han är älskad av en hel värld och har skänkt så många människor glädje via sin musik och sin omtanke för världens barn. Ingen kan väl ha ungått Heal The World som finns på albumet Dangerous. Över en chat på Internet med fans skall Michael Jackson ha sagt att "Heal The World" är den sång han är mest stolt över att ha skrivit. I videon till låten spelas barn i krigsdrabbade stater upp..han kämpade för fred och för barnen! 1992 sjöng M.J HTW inför Bill Clinton o Hillary Clinton på galan Heal The world Clinton. SÅ VACKER!!!



R.I.P

LOVE YOU SO MUCH!


Kommentarer
Postat av: johanna

du är söt du vännen. visst är det sorgligt men inte gråta hela tiden väl?

Puss o kram vännen

2009-06-26 @ 18:45:38
URL: http://busungarnasmamma.blogg.se/
Postat av: Svar till Johanna

Jo jag har varit väldigt ledsen idag. Lyssnat på hans låtar och lipat...för mej var han den störste av dem alla...tänker mycket på hans barn o resten av hans familj...och på honom själv...så tragiskt att han inte fick ha ett bra liv. Folk var snabba på att klanka ner på allt han gjorde eller sa...stackars stackars människa!! Kommer aldrig kommer honom..

2009-06-26 @ 19:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0